2008 年 2 月 27 日  星期三   晴天


 
   

2008.02.27 wednesday*

今日又俾左 Regen 張咔新仔畫

好彩佢冇畫黎俾埋我

但係佢就係甘塞返之前畫果張俾我

救命呀 好彩我畫返張側田豬俾佢

通識要 Present 喔 感覺上我都講得幾大聲

哈 進步了 -v-

音樂唱歌仔 XD 除左追魂記吾系好識之外

其他都識晒

中文堂又搵我答問題 哈

講左三四次牙 Sir 先聽到

我覺得其實係聽到架 但係要訓練我 呵呵

regen justin

Fans 勿插 =]

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


F 10rA* 於 2008-02-28 09:10 PM 發表:
好"令"呀xd..
刀係我果d令d
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈. 係令野黎架
Posted at 2008-02-29 05:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wingyan89112 於 2008-02-28 02:29 PM 發表:
you don't like them..xdxd..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HA` NOT AT ALL =]
Posted at 2008-02-28 05:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SuNuYWoNg 於 2008-02-27 08:58 PM 發表:
塞俾妳俾妳珍藏ja ^^ 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾使咁客氣架 XD
Posted at 2008-02-28 05:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Theresa370 於 2008-02-27 07:52 PM 發表:
nO.1 * 呵 !*
  
       cM 仔 唷 =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ '
Posted at 2008-02-28 05:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]