2008 年 3 月 10 日  星期一   晴天


 
   

2008.03.10 monday*

今日返到去吽下先

跟住又黎開戰 你個軍人二號真係丫

成日都射人塊面 人家痛痛嘛 XDD

都話左吾好偷襲我囉 成日人地睇緊野果陣射過黎

聽日你就知 仲勁過你 d 橡筋呀

數學堂派左功課 不斷做數 orz

歷史堂又派左功課 不過返到屋企做完啦

英文堂要改作文 勁呀

最勁係今次 好高分呀 痴線症發作 Hoh0HO

寫得超勁爆快 摩打手??  v( ̄∇ ̄)

Lunch 落 Canteen 見到飛飛呀

我想要 Poster 呀 >33<

體育堂又要誇欄 不過好不幸地要取消

有人跌倒又有人暈

都話左難架啦 真系一早吾好考罷啦

P.S 又痴線啦 成日都想學「L」
      真系好搞笑
      刀甩個爸爸 lalalalala... hoho
      煩到死....................................... dee'

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


yan0513 於 2008-03-11 12:32 AM 發表:
回cm的.大家都係飛飛迷呢..
^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55.. thz 喔 :]
Posted at 2008-03-11 05:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Biona04233 於 2008-03-10 11:42 PM 發表:
-v-
cm'*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx -3-
Posted at 2008-03-11 05:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SuNuYWoNg 於 2008-03-10 10:54 PM 發表:
妳有飛機仔幫手>.< 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都吾夠你黎. 梗係要搵幫手啦 xd
Posted at 2008-03-11 05:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ccanna 於 2008-03-10 10:00 PM 發表:
Baby'
cM cM'XDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ccanna 於 2008-03-10 10:00 PM 發表:
Baby'
cM cM'XDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz
Posted at 2008-03-11 05:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tiffany7 於 2008-03-10 08:46 PM 發表:
啲野點整架!
好cute呀!
可唔可以教我呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩野? =] thZ Cm
Posted at 2008-03-11 05:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rainluvlam 於 2008-03-10 08:18 PM 發表:
CMCM 4 U LEE.'''''
我路過ONLY!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THz
Posted at 2008-03-11 05:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tung69 於 2008-03-10 07:55 PM 發表:
Here is a reply to you :::
 
Thanks for your CM. :P
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THz yO =]
Posted at 2008-03-11 05:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Stella_Tin 於 2008-03-10 06:28 PM 發表:
 A cm 4 u again~!! XDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

XD' THZ
Posted at 2008-03-11 05:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]