2008 年 3 月 12 日  星期三   晴天


 
   

2008.03.12 wednesday*

今日通識堂 Miss 冇返 我地成班人去左圖書館

根本就係度 hea 睇書囉

好鬼眼訓  最後睇到本九巴雜誌

一睇就有飛飛啦 XD 超正 早知一早睇啦 又泄左

音樂堂又吾使上 又悶死

Chem. 又要小測啦 應該都岩九成掛

Lunch 好開心好開心 問小食部職員有冇飛輪海海報

佢俾左成兜我睇 仲要吾使錢 係飛輪海呀

之後 Jenny 又幫我問 俾左五蚊買左支水

又多左兩張啦 XDD 開心死我啦 多謝 Jenny

亞綸超令仔 (●´∀`)ノ+゜*。゜喜+゜。*゜+



 超令仔超令仔超令仔超令仔超令仔 >33<

去左睇辨論 我地班淨兩分就贏啦

P.S. 我吾中意嬲人架 算
   你吾好再講就是啦 @@

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


wingyan89112 於 2008-03-13 02:15 PM 發表:
handsome..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55; thz
Posted at 2008-03-13 06:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tung69 於 2008-03-13 01:51 PM 發表:
原來MORE個度只要改返佢做
##COMMENTS##
就OK LA! 佢改左!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀?! 等我試下先啦 thx ;
Posted at 2008-03-13 06:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



molly2383 於 2008-03-13 01:29 AM 發表:
thx you cm
你個blog好令
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx'
Posted at 2008-03-13 06:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YNOT 於 2008-03-12 11:12 PM 發表:
是我最愛的亞綸呀>v<"
是怎樣才能拿到的?!
我也好想要呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

>3<' 我係學校小食部買左支蒸餾水 :]
就有架啦. 不過最好講明要海報啦 *v*
Posted at 2008-03-13 06:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YNOT 於 2008-03-12 11:11 PM 發表:
HALO
好耐冇黎la
因為近日好忙-v-
唔好介意呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾緊要啦 :]
Posted at 2008-03-13 06:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Judiko 於 2008-03-12 08:27 PM 發表:
CM  FOR  U!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz '
Posted at 2008-03-13 06:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jaime117296 於 2008-03-12 07:19 PM 發表:
嗯嗯..超靚仔...
最愛亞綸...
^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=]` SURE
Posted at 2008-03-13 06:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]