2008 年 3 月 18 日  星期二   雨天


 
   

2008.03.18 tuesday*

嘗試做南風瑾 XDD 失敗呀

Phy. 死晒 我都吾知佢講乜 吾識呀

死都吾讀理科

英文堂派 Test 啦 不太滿意的說囉

自從俾 Pauline Tang 教之後 英文成績就一落千丈呀 唉

Oral Assesment 個題目都算係容易 ge 都 Ok 咁啦

數學堂笑死 飛機俾 Marco 同 Benny 玩死

又真系幾似「Clear」架喎 h0HOho

P.S 俾死新仔屈死 冇話開始 係咁講收晒收晒
想點先 -00-

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


tung69 於 2008-03-19 06:13 PM 發表:
最近三個月尚無任何留言
呢個tap啵-3-''
唔係
最近三個月尚無任何留言
最近三個月尚無任何留言
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵` 原來如此. 多謝晒
我都係吾整啦. 都吾會好多人睇 xd
Posted at 2008-03-19 06:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lonley1994 於 2008-03-19 06:09 PM 發表:
哈哈..cM你滴..kaka
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz babi`
Posted at 2008-03-19 06:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



molly2383 於 2008-03-19 05:58 PM 發表:
南風瑾??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吳尊 xd ; 公主小妹
Posted at 2008-03-19 06:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sungka 於 2008-03-19 05:15 PM 發表:
咪你囉,要成$7800
點都她,謝你的cm-]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

打錯左兩個字 xdd;
Posted at 2008-03-19 05:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Fernburry 於 2008-03-19 11:17 AM 發表:
babe*

c0mmenT` ;)'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz babi*
Posted at 2008-03-19 05:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



annie1218 於 2008-03-19 08:04 AM 發表:
RE''那是因為亞綸有吸引力呢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55` 認同的說
Posted at 2008-03-19 05:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



monokey123 於 2008-03-18 10:21 PM 發表:
MONKEY送你一個大CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz yo ;
Posted at 2008-03-19 05:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kiki_6767 於 2008-03-18 10:00 PM 發表:
cm for you...
復活節快樂!!
要加油喲^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz ; 復活節快樂
Posted at 2008-03-19 05:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SuNuYWoNg 於 2008-03-18 08:28 PM 發表:
TMR!!!妳死 緊啦
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

車` 好叻咩 >0<
Posted at 2008-03-19 05:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Biona04233 於 2008-03-18 07:36 PM 發表:
^_____^''
N0:1 ''
N0:1''
吾知有M0 N0:1 LEE'!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有呀 XDD
Posted at 2008-03-19 05:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]