2008 年 4 月 2 日  星期三   陰天


 
   

2008.04.02 wednesday*

[♥] 今日陸運會呀
[♥] 柒點約左 F!0rA 一齊去小西灣運動場
[♥] 成架巴士得成班吾知 F0rm 1 定 F0rm 2 系度嘈
[♥] 這樣好似有 d 丟架
[♥] 去到先柒點捌度 好似早左好多 -v-
[♥] 仲要係出面等左好耐先入到去 等呀等 越黎越多人啦
[♥] 睇場刊 嘩 嚇我一大跳呀
[♥] 冇啦啦係女子甲組壹佰米出現左我個名
[♥] 我明明冇參加架 毫無心理準備下去跑
[♥] 不過算啦 咁就勉強地去跑啦
[♥] 係召集處等左好耐 終於都到啦
[♥] 落到場係非常恐怖 耶 人家跑得好慢嘛
[♥] 哈哈 跑尾二呀 xd 不過當玩下囉
[♥] 死 SunNy 超變態喎 之前講完雞脾 而加又講腰果
[♥] 你係咪痴線架 xdd 搞搞震
[♥] 食飯飯時間 C!Ara 又吾出得去食喎
[♥] 咁就同左 AnNa 成班人去食啦 周圍睇食咩 成村人排晒長龍
[♥] 吹漲晒啦
[♥] kekeke 三個人互餵薯片 xd
[♥] 落雨了 落左一陣
[♥] 放學了 明天繼續都係陸運會

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

等我繼續我滴澳門之旅先 ^3^


呵呵 好搞笑呀 xd

26-03-08 043
同 K0Ey 搵果欄街 點知搵左十月初五日街

26-03-08 046
澳門旅遊觀光塔 *v*

26-03-08 047
這是媽閣廟了 已經行到好攰 -3-

26-03-08 042
民政總署 附近有 bauhaus XD

26-03-08 049
唐城 xd

26-03-08 050
26-03-08 053
26-03-08 048
26-03-08 052
有假火山呀 哈哈 有 war game 玩架

26-03-08 051
案發現場:直昇機墜機 有軍人埋伏 >0<

26-03-08 037
好空曠滴地方 酒店外滴景象 =)

26-03-08 056
坐船返黎果陣影的 * 金沙 *

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


yve 於 2008-04-03 01:07 PM 發表:
 很鍾意你個blog呀
   ....好靚^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝呀 >3<
Posted at 2008-04-03 05:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



qq238898 於 2008-04-03 01:02 PM 發表:
 過路ge回禮
你個blog正得幾好
好過我個個...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ;
Posted at 2008-04-03 05:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



saitse 於 2008-04-03 11:14 AM 發表:
咁細個就去咁多地方^^仲影左咁多相...唔知你既下一站係邊度呢? 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下一站吾知啦 XD
Posted at 2008-04-03 05:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



joiceejoycee 於 2008-04-03 09:01 AM 發表:
CM you BACK ^0^"
nice pictures!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ
Posted at 2008-04-03 05:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bullschan 於 2008-04-03 01:01 AM 發表:
我放假bor...去搵你~
不過你睇到都第日啦...算~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈 *3*
Posted at 2008-04-03 05:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



annie1218 於 2008-04-03 12:12 AM 發表:
cm=]
你就好啦,,陸運會...
我要上課啊..下個星期仲要測驗-_________-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ ; 我都要測驗 @V@
Posted at 2008-04-03 05:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siu_sin 於 2008-04-02 11:34 PM 發表:
我係千娃娃
來還CM的
AND THX你CM
^*^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX "
Posted at 2008-04-03 05:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TUNG94627 於 2008-04-02 10:53 PM 發表:
留下小彤腳印喔.
c0mment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=] 多謝
Posted at 2008-04-03 05:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Cindy625 於 2008-04-02 09:02 PM 發表:
thz =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=]
Posted at 2008-04-03 05:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing12_23 於 2008-04-02 08:50 PM 發表:
CM FOR YOU,,,
好靚呀D相,,,
=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝晒 XD
Posted at 2008-04-03 05:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]