2008 年 4 月 3 日  星期四   雨天


 
   

2008.04.03 thursday*

[♥] 人氣破叁仟啦 謝大家的支持 XD

[♥] 今日係陸運會滴第貳日
[♥] 岩岩開始就落雨 停左一陣再開始返
[♥] 好無聊呀
[♥] 比賽接力我地班第一 叻仔叻女 哈
[♥] 啦啦隊都贏埋啦
[♥] A 班系好野黎滴 Yeah!
[♥] 成班發晒癲咁嗌 初初嗌果陣喉嚨有 d 痛
[♥] 越嗌越痴線 忽忽地
[♥] 走果陣都仲要落雨 -3- 真冇癮

黑盒 星期一帶返學 黑箱作業 哈 xd

 

P.S. 琴日食蕉 發現爛蕉一隻 哈哈哈

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


ykming 於 2008-04-05 12:32 PM 發表:
運動會,,你地好似好遲先至運動會咁既..
我地學校10月份就舉行左嚕,,
超好玩。﹏。""
 
條蕉真係好嘔心.___.!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ying1e08 於 2008-04-05 12:29 PM 發表:
=v=`
c0mment"
c0mment"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Fernburry 於 2008-04-05 12:08 PM 發表:
ruby`=))

-3-條蕉..好核突丫..

運動會..好玩丫xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=]` 真系幾核突下架 -v-; 好好玩
Posted at 2008-04-05 12:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KIKI278 於 2008-04-05 10:52 AM 發表:
路過c0mmenT`!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

tHz;
Posted at 2008-04-05 11:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TUNG94627 於 2008-04-05 12:45 AM 發表:
爛蕉爛到甘既XD
c0mment^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都吾知架. 有 d 恐怖 xd
Posted at 2008-04-05 11:28 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



EUNICE51642 於 2008-04-04 08:33 PM 發表:
cm,,您好^^ 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你好 =]
Posted at 2008-04-05 11:28 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yve 於 2008-04-04 07:04 PM 發表:
 又來回禮..
邊有香蕉爛到甘- -?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈. 呢隻就係啦 xd
Posted at 2008-04-05 11:28 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bathy 於 2008-04-04 05:26 PM 發表:
 cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2008-04-05 11:28 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yee1993902 於 2008-04-04 01:13 AM 發表:
俾番個CM你` /\/\
同你做過朋友好嗎?`
下次去我個BL0G RE番俾我.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好的`
Posted at 2008-04-05 11:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ppq2624 於 2008-04-04 12:00 AM 發表:
 咁大條爛蕉既=]]
cmcm^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

xdd. thz
Posted at 2008-04-05 11:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]