2008 年 4 月 9 日  星期三   晴天


 
   

2008.04.09 wednesday*

[♥] 要落去排隊 懶到吾想陏 唉
[♥] 通識堂 得知要成組寫一份 1500-2500 字滴 Pr0ject
[♥] 歷史堂 講日治時期滴香港
[♥] 講左吾知 d 咩 {都係我地班係咁講 搞到 Miss 講到離晒題}
[♥] 音樂堂 睇下填詞 d 野 我之前都有自己亂黎填過幾句 XD
[♥] 都幾好玩丫
[♥] 咦 我冇五線譜呀 咩事 明明交左架
[♥] Chem. 堂 睇左條片超好笑
[♥]
http://www.pohtyh.edu.hk/lwh/movie/Cert_level/Caesium_Reacts_with_Water.htm
[♥] 個化學反應係「爆炸」XD 笑到我痴線
[♥] 成個缸爆左囉 哈哈哈
[♥] 有隻化學天素個名好似我架 XD 咩 © RUBIDIUM

[♥] 次次都臨最後十幾分鐘先上去做實驗 -3-
[♥] 等我黎紀錄啦 最佳紀錄員 卡卡
[♥] 仲要幫 Judy 同牙 Belle 寫埋喎 最佳紀錄員仲吾係我 XD
[♥] Lunch 掟左粒糖糖俾 Sunny 所以你吾使再嘈
[♥] 要 Phy. 統測啦 吾係好明佢噏乜添
[♥] 中文堂 嗱嗱嗱 牙 Sir 又想搵我答問題啦
[♥] 好彩冇問題問 je 哈


[♥] 哇哈哈 Chun 超正 > 3 <

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


annie1218 於 2008-04-10 06:09 PM 發表:
CM..
你的背景歌是咩名啊,,很好聽啊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我有好多首. 你講邊首? =]
Posted at 2008-04-10 06:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wingyan89112 於 2008-04-10 03:39 PM 發表:
我覺得唔係咁好食..不過好有益 lo..xdxd..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係有益 ge 睇個樣 XD
Posted at 2008-04-10 05:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shukyee4444 於 2008-04-10 01:48 PM 發表:
cm...SuPP*☉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2008-04-10 05:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yee1993902 於 2008-04-09 10:02 PM 發表:
俾番個CM你啦!!
係WO....仲未知你叫乜名TIM?!
ADD我;;;;       yee_babe_902@hot.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我 add 左你 nA =]
Posted at 2008-04-10 05:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yee1993902 於 2008-04-09 10:00 PM 發表:
我俾番個CM你先啦!!
係WO....我仲未知點叫你BO?`
我俾我MsN你AR``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx` 我叫 Ruby =]
Posted at 2008-04-10 05:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SuNuYWoNg 於 2008-04-09 08:06 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2008-04-10 05:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PrinceAshley 於 2008-04-09 07:25 PM 發表:
比多個cM你xP
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

XD =]`
Posted at 2008-04-10 05:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PrinceAshley 於 2008-04-09 07:25 PM 發表:
yA!No.111^^''
Cm for U=]]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

t h x `
Posted at 2008-04-10 05:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]