2008 年 4 月 11 日  星期五   陰天


 
   

2008.04.11 friday*

[♥] 今日冇啦啦要落去排隊
[♥] 有 d 毛毛雨架嘛 咁都要叫人落去排
[♥] 仲以為有 d 咩甘大件事 又系講果 d 野 -3-
[♥] 英文堂 講返上次篇作文 話我地做得 s0 bAd
[♥] 我睇到佢拎系手果本係我架
[♥] 仲以為作得最好添 XD
[♥] 悶到嘔電甘滯啦 唉
[♥] 數學堂 講下書先 即黎個 Test
[♥] 好彩都算易 吾系咪死得
[♥] 派英文卷 太好了 終於有好大滴進步
[♥] 最衰錯左 d 吾應該錯滴東西 吾系滿分啦
[♥] 跟住 m!ss h0 趁住小息改埋中文卷
[♥] 小息之後果堂有得派喇 哈 哈哈哈 sh0t 左
[♥] 成績就好滿意 不過有 d 吾應該錯囉
[♥] sUnNY 我高分過你 nA. y0 mAn !!
[♥] bUt 有人報串 搞到 d 訓導老師壹行人黎班房 ChecK 書包
[♥] 又黎 上年中二都試過 ChecK 架啦 又要拎埋 d 野出黎
[♥] C!t 堂 有 d 吾明佢噏乜 0h g0sh
[♥] 跟住肥仔又不斷問埋同一題問題 想點喎 -v-
[♥] 索性吾理佢好過 這是醉好滴方法
[♥] Lunch 佢地不斷諗辦法收埋 d 野 周圍擺
[♥] 結果醉後兩堂都冇老師黎 ChecK
[♥] Bio. 堂 吾使派卷住 我都吾想甘快派呀
[♥] 驚驚

p.S. 咦... 死sUnNY 偷人隻錶 .\/.

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


ying1e08 於 2008-04-12 06:37 PM 發表:
cm`   × 5`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ying1e08 於 2008-04-12 06:35 PM 發表:
cm`   × 4`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ying1e08 於 2008-04-12 06:33 PM 發表:
cm`   × 3`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ying1e08 於 2008-04-12 06:32 PM 發表:
c0mment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ying1e08 於 2008-04-12 06:31 PM 發表:
琴日冇留添`
c0mment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Stella_Tin 於 2008-04-12 05:18 PM 發表:
 回禮回禮!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lonley1994 於 2008-04-12 05:12 PM 發表:
cm到..=]
呢排唔開針呀..bu都cm尒啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx; 開針 d 啦 ;]
Posted at 2008-04-12 06:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Dior 於 2008-04-12 03:52 PM 發表:
回禮了`呵呵
CMCM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xqler9019 於 2008-04-12 03:40 PM 發表:
留個cm=]
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sarahtang 於 2008-04-12 02:33 PM 發表:
 
CM
記住叫多D人黎up人氣!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]