2008 年 4 月 18 日  星期五   颱風


 
   

2008.04.18 friday*

[♥] 溫馨小提示 一號戒備信號 壹號戒備信號 仍然生效中

[♥] 英文堂 Pauline Tang 依然系冇返架
[♥] 我地系班房等左幾个字度.. 終於有老師黎
[♥] 如果吾系成班人都系度嘈啦

[♥] 數學堂 繼續講 " 概率 "
[♥] 真好彩.. 甘都抽到莪果行黎答問題 -v-"
[♥] TSA 吾好甘好彩就得啦.. 呢 d 野心領啦
[♥] 上上下堂.. m!ss Lam 黎左
[♥] 話實習完啦喎.. 同莪地班影相
[♥] 我呢 d 吾系甘中意俾人影.. 只中意自拍拍 ge 人
[♥] 當然系越睇吾到莪越好啦
[♥] 所以坐系最後都要再趴低 d.. 只求吾好影到莪呀 *3*

[♥] 中文堂 要統測啦
[♥] w0W.. 篇閱讀理解真系好難
[♥] 仲要爭小小先做得晒呀.. 爭左壹小題
[♥] 今次真系莪 pK 啦 /3\

[♥] C!T 堂 我地做得快手.. 吾使遲落堂

[♥] Lunch.. 出左去7仔
[♥] 之後又去埋 OK.. 再去埋太安樓.. 先返學校食野
[♥] 牙 Be!!e 尒巧厲害 XDD 搵左甘奈先搵得兩个 (奸 *v*)
[♥] 落去 Hall 睇普通話演講.. 系講得好好呀
[♥] 吳 S!r 又黎啦.. 佢 d 押晒韻句子真掂

[♥] Bio. 堂 又派卷了
[♥] 近排好多卷派.. 亦都有好多統測
[♥] 老連又狂搞爛 Gag 啦 -w-"
[♥] 我系咪應該要哈哈哈笑呀?? 卡卡

p.S. 天文台今晚有可能改掛叁號強風信號
究竟掛吾掛得成呢?? ^3^
不過今日放學真系超大風囉 -v-"

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


clarayew_wai 於 2008-04-21 05:32 PM 發表:
 有同感呀!
唔好影到我就得la!XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

yeAh XD
Posted at 2008-04-21 05:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SuNuYWoNg 於 2008-04-21 12:18 AM 發表:
温馨小提示..好肉酸ar>.< 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

n0 la
Posted at 2008-04-21 05:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kathylam1995 於 2008-04-20 05:06 PM 發表:
cm for U=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

t h x
Posted at 2008-04-21 05:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kf5e02ying 於 2008-04-20 03:14 PM 發表:
 琴日好大風兼大雨*___
我刀變左落湯雞尼}!___`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系 呀 ` 我 有 遮 都 濕 晒 -v-
Posted at 2008-04-21 05:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kris_yan 於 2008-04-20 12:18 PM 發表:
齊齊做個fd ~~
 
cm.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

;] 好 滴
Posted at 2008-04-21 05:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kiki_6767 於 2008-04-19 09:21 PM 發表:
我好奈冇黎了..
要加油!!
學期就完了
呵呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

甘  要 加 油 啦 ;]
Posted at 2008-04-21 05:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tiffany52k 於 2008-04-19 07:52 PM 發表:
cM:]
要回喔:D

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

t h x
Posted at 2008-04-21 05:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lonley1994 於 2008-04-19 03:04 PM 發表:
傻兒兒到嘀-v-"..
cm仔給靚女嘀xD"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

♥ t h z 唷
Posted at 2008-04-21 05:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



christyhong 於 2008-04-19 12:45 PM 發表:
CMCM`
回禮啊` =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

t h x
Posted at 2008-04-21 05:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jaime117296 於 2008-04-19 09:59 AM 發表:
 給你一個大大的cm...
^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝 唷 ;]
Posted at 2008-04-21 05:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]