2008 年 4 月 22 日  星期二   晴天


 
   

2008.04.22 tuesday*

[♥] 甘 好 彩 抽 中 我 TSA
[♥] 其 他 野 又 吾 見 我 甘 好 彩 -3-"
[♥] 我 做 英 文 个 人 短 講
[♥] 咦.. 做 乜 吾 俾 我 做 中 文 个 人 短 講 喎
[♥] 我 講 中 文 話 晒 都 一 定 會 好 過 英 文 囉
[♥] 我 都 吾 太 緊 張.. 超 活 躍 地 彈 出 去 架 我 系
[♥] 个 考 官 系 壹 个 gh0st 佬
[♥] 入 到 去 講 左 兩 次 g00d m0rn!ng.. 痴 左
[♥] 勁 快 搞 掂.. 落 返 去 滴 時 候 牙 s!r 已 經 系 課 室
[♥] 仲 問 我 考 中 定 英.. 講 左 幾 奈
[♥] 我 話 講 晒 囉 XDD

[♥] 牙 s!r 黎 代 上 普 通 話 堂
[♥] 又 幫 我 地 練 說 話 -v-"
[♥] 岩 岩 我 先 講 完.. 吾 好 講 啦
[♥] 甘 呢.. 尒 个 C!ara 出 埋 d 咩 題 目 先
[♥] 又 變 聲 了.. 几 好 丫

[♥] phy. 堂 ` 做 實 驗
[♥] 好 了.. 系 吾 知 點 做 架
[♥] 好 似 次 次 都 亂 黎 甘 我 地 組 =P
[♥] 其 實 都 吾 知 佢 噏 乜

[♥] 英 文 堂 ` Mr. Patience 上 堂
[♥] 俾 我 地 練 P & P Scr!pt
[♥] 我 吾 使 做.. 已 功 成 身 退 了 我
[♥] 成 兩 堂 就 甘 過 左 -0-

[♥] Lunch 勁 正 喎
[♥] 玩 到 杯 可 樂 勁 令
[♥] 又 加 著 條.. 又 加 維 他 奶.. 麥 樂 雞 醬
[♥] 搞 到 乜 甘
[♥] 飛 機 仲 要 自 己 有 份 搞 完 自 己 飲 返
[♥] 即 噴 啦 ` 哈 哈

p.S. 發 癲 又 中 意 玩 返 應 援
救 世 主 啦.. 要 破 A 呀

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


clarayew_wai 於 2008-04-23 05:42 PM 發表:
 我都好lucky喔!
冇抽中我!Hehe!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我呢 d 先叫 Lucky..
少 d 機 會 中 xd
Posted at 2008-04-23 06:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fafa1812 於 2008-04-23 02:00 PM 發表:
 halo=)
CMCM
你日記好令喔*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

t h z ;] 吾令了 狠簡單
Posted at 2008-04-23 05:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ipipb_94 於 2008-04-23 06:54 AM 發表:
c0mmEnt t0 u`
xdd-g00d m0rning`
早上滴CM特別大xdd`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

t h z ;] c 0 m m e n t !!
Posted at 2008-04-23 05:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



DidIwaI 於 2008-04-22 11:02 PM 發表:
哈'!
我沒抽中啦... *v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你就好了 >c<
Posted at 2008-04-23 05:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pandaching88 於 2008-04-22 10:11 PM 發表:
Cm FOR YOU"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

t h z c m`
Posted at 2008-04-23 05:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PrinceAshley 於 2008-04-22 08:36 PM 發表:
比多個大大大大大
c0mmEnT*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多 謝 ;]
Posted at 2008-04-23 05:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PrinceAshley 於 2008-04-22 08:36 PM 發表:
謝cM哇xP''
cM f0R yOU=]]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

;]
Posted at 2008-04-23 05:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ykming 於 2008-04-22 07:53 PM 發表:
喔喔,,
TSA?!
你一定成功的,要相信你自己喔!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我真的狠 Lucky 啦 -3-
Posted at 2008-04-23 05:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



coolice 於 2008-04-22 07:47 PM 發表:
回禮=]
今日我地都要TSA
但抽唔中我XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

太好了
Posted at 2008-04-23 05:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



q431300348 於 2008-04-22 07:16 PM 發表:
cm  for u!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz
Posted at 2008-04-23 05:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]