| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 31 日 星期五  |
| 2009-07-31 |
分類: 未分類 |
今焦因為我同呀妹訓到十一點半都未起身
所以呀媽就行入黎叫我地
我同呀妹一聽到佢叫
就即刻開始唱
「在哪裡跌倒
在哪裡趴着
左動動
右動動
大家一起動
前動動
後動動
我要吃果凍
酸酸的
甜甜的
果凍在哪裡
小新的果凍
看我的
好吃的果凍」
我呀妹仲企起身跳
不過我仲係床度
哈哈 xD
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-08-01 02:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-08-01 02:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-08-01 02:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-08-01 02:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-08-01 02:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-08-01 02:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-08-01 02:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX Posted at 2009-08-01 02:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
siu_ni 於 2009-08-01 10:33 AM 發表:
果凍好味阿;]
|
網主回覆
嗯嗯^^ Posted at 2009-08-01 02:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX Posted at 2009-08-01 02:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|