IcE-ErRatiC
IcE-ErRatiC
rukikai
暱稱: 「Ho﹁*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-12
2007-02-11
support winson!
2007-02-04
打2日blog=.=
文章分類
全部 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 71
今日人氣: 1
累積人氣: 740
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 22 日  星期一   晴天


今日終於見識了柯柯的技術 分類: 未分類

今日番到學好悶~_~

第一堂就系

listenning         我已經好努力甘聽-3-" 都聽得明少少 (幹巴爹_*!!)

緊住派左物理-->95分

            中屎-->89分 (好似都幾高系班xdd"")

             西屎-->71分(    啊梁又同我同分@o@""我地已經有4科同分啦@_@""xp)

             maths就系94分       冇full分冇d失望-3-""   睇黎又要努力

跟住最後個堂班主任 調位也@_@      好期待-3-

miss梁調走左雞雞-3-  以後冇人陪我傾計啦~~唉       有d失望-,-""""凸

跟住前面就坐左乖女系度@_@      同峰爺坐也

唔知遲d有咩事會發生@____________________@" (好期待XD"""""""""")

放完學去CUT 髮-3-""                 WINSON比我屈到去@_@ 陪我剪剪-3-

點知去度洗完頭等左整粒鍾先有得剪=.="             所以我嗌左WINSON番去先-3-"

我叫佢剪左前面D陰-     -"              我都唔相信當時點解我會甘講-=,"""

THEN       依家好似怪怪地 =]    唔知聽日番到學會點呢-3-

後面仲系留番甘長- -""希望唔會好似WINSON甘講比人捉後面啦- -     (啊門)

剪完上左WINSON度 玩194222142        @_@ 2142牙!

終於見識左柯柯既飛機技術 WELL DOWN       起碼好過WINSON *﹏*"SORRY WINSON講你-3-"

跟住玩左2個鍾度食埋個杯麵 就閃左水

好啦@_@ADD WINSON玩 "金字塔守"先@_@

掰掰啦~~~~~~>3<!!!

 






訪客留言 (返回 rukikai 的日誌)


雞-3-` 於 2007-01-24 11:52 PM 發表:
我宜家果個位好fuck丫-3-
瘋爺同sarah遲d 1定打交丫 囧+
點解我後面咁長都冇人捉T____________T???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



levinwai 於 2007-01-22 10:16 PM 發表:
我都長過你哈哈 我最長 唔好睇我收收埋埋呀 好長ga
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



waileeken 於 2007-01-22 09:59 PM 發表:
oh.....我來陰長過你......可以串你了(講笑)......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



raku 於 2007-01-22 09:32 PM 發表:
一定好柒=v=''

原來你會唔捨得冇teddy...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]