IcE-ErRatiC
IcE-ErRatiC
rukikai
暱稱: 「Ho﹁*
性別: 男
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2007-02-12
2007-02-11
support winson!
2007-02-04
打2日blog=.=
文章分類
全部 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 71
今日人氣: 0
累積人氣: 735
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 21 日  星期日   晴天


巧happy =] 分類: 未分類

琴日因為太夜番寫唔到xanga /3\""""

諗住整班人去-3-""點知都系得番我地5位=[     失望也"""

不過唔緊要=]      有人陪就ok la~~~~~~"""

早上打左陣機下午就同小鴻鴻去左winson度=_=v             winson叫左我地系西鐵門口等

不過行黎行去,我同小鴻鴻都見唔到winson....最後我地見到條似曾相識既魚毛仔=]

印系條褲度個條- -"  直覺話我知呢個99.99%系winson         終於找到你啦=]

去度佢度玩2142         我終於見識到winson既駕飛機技術........不過-,-""

次次都系衰收尾           (唔識降落=3=""仲系我地面前表演神龍擺尾@_@"睇到眼都突埋)

最後都系要跳機- -""""" winson你系得既-3-"  一架飛機甘就冇左/3\"" XP

THEN         我地6點去左圖書館=]           KEN哥同小鴻鴻合錢買左本英文書比我=]

THX喔>3<  """              點知小柯柯為左升亂@@"   要我地去接佢-3-""(太狂暴了升得) 記得溫書= =升FORM 4啦!

陪完小柯柯買左包包食就比WINSON拖左去~~~~~~~~~~~影  貼子相-*_*V

入面99.9999999999%系女仔- -   一系就系D情女去影=3=

我地5個大男人  (NONO ,小鴻鴻是小男人@_@)

影左幾耐下- - ""      最後攬到亂曬龍@_@"""

影完WINSON問小鴻鴻借左\2蚊去夾公仔-3-"   佢太好采

隻公仔好自覺甘碌左落黎-3-

winson仲改左個名叫" 2蚊雞"=.=  (唔知winson系米想做1蚊雞個啊哥)

終於      終於         終於           終於...............到左食飯既時間  >____________<"期待已久啦

韓燒@______________@         正正x100000000000

坐低後

winson已經衝左出去對d食物進行雞姦@@"

拎左好多野食- -"  winson教識左我地一個食野既道理

無倫d食物生定熟都好

放得入嘴既就可以食啦         @o@" 多謝winson你教識我>"<

-3-楊柯話要分地盤哦-3-""  自己要食既燒番自己個忽-3-"

對於winson黎講呢個系一個不幸d消息  =]     

跟住食到差唔多-3-              半個鍾啦

ken哥話要去 尿尿,我同夑哥就陪佢去 =]

去到個門口-3- "要鎖匙既-3-" 叫ken哥番去拎

佢話: 唔洗,我知邊度有次所,跟我黎

跟住帶左我地出去馬路=.=沿住條馬路直行            我同小鴻鴻都有d唔信ken哥開始@@"

ken哥要賣我地豬仔       =﹏="''""            行左整10分鍾- -'"終於到啦

原來佢帶我地去足球場個個-3-""            為了這麼一滴滴小尿尿就行左甘耐 =[ 不開心

好快甘柯完......我地要番去啦-3-  

黎就系好慢既行黎,古唔到番去要用跑=]          爽 ,隨便消號下d卡路里=]

ken哥你系得既 =oooooooooooooooo=""

番到去終於可以食番野=3=            winson話要中場斗下-3-""    過左2min=.=

佢拎住一碗雪糕番黎= ="""""    岩先先話要休息唔食野住-3-甘快就.........../3\""

根本我話要食雪糕          WINSON話好難"筆"         

個時岩岩有個細(10歲左右掛)=.="         系度"筆"緊雪糕

我米答番WINSON話: 洗乜筆存,整桶拎番去米算= ="

點知個細佬以為我話緊, 就串柒柒甘回左我一句 : 整桶拎番去米溶LOR

無奈 無奈 無奈到爆= ="又唔系同佢講           唉~_~諗番早D串番佢啦=3=

當時我好善良甘唔同佢嗌=[  唔食番去算-3-

差唔多食完-3-"    去左拎其他唔洗燒既野食            楊柯拎左 "華沙皮" (古唔古到系咩=_=vv我地一齊改既名)

加埋d野"盧"埋一齊食- -楊柯即場嘔番出黎\-=.=""         well down =]

跟住波波又食-3-    (柯 陳波波唔留意個時整渣"華沙皮"放左落去 =]好奸也  XDDD"")

波波當冇事甘食落去@@               一放入口唔夠3秒  --"  嘔左出黎= =

舊野仲要嘔落燒野食個度=]      好正野         韓燒個D唔知乜糕  GOOD JOB也!!!XPP"

跟住系甘笑=_=""        WINSON食緊野既時候我話笑到肋骨都斷埋

佢就表演雜技比我睇@_@                  吐左一舊野出黎-3-

呢舊野仲要系半空360度轉身再趺落黎 =] 好勁牙WINSON             *______*"

食完我地去左行元朗公園 =]

原來楊柯好有濳質做馬場評論員=]  可以好快甘講出馬場狀況

跟住番左去朗屏打籃波=]

系度講雞雞同林哥既野     =]好似好八掛甘=3="""

打完波好累就番左去訓教-3-"  所以今日先打XANGA=3="

再見.我又要訓啦          沙U啦啦

 

 

 

 



2007 年 1 月 19 日  星期五   晴天


2007-01-19 分類: 未分類

真系好似女仔A_A  POST番幾張比WINSON哥解悶-3-"

WINSON仲話呢個系仔會愛屎佢   *V*   估唔到WINSON有D甘既傾向XDD"""

今日冇番學-0-""

原因       :      個鬧鍾冇響,一起身8點鍾=.=

                    算啦,點都遲到

一不做二不休-3-""        請假斗下

考左甘多日試都累啦-3-"  斗番一日好正常姐         /﹏\""無野架可!?無野>"<

跟住KEN哥番到去打比我話玩勁舞~_~

好野,-3-     我164          8K跳到FINNSH MOVE-3-           仲要唔系BAD個隻-3-系COOL     (比D掌聲=_="好辛苦的)

跟住冇玩就打緊依個日記啦~_~

仲有仲有                     上網睇左好多關於科學既野

識左好多野,           明白到黑洞既好多知識-3-       個黑洞真系好神秘牙~_~

最衰佢個重力鬼死甘勁-,-              根本冇可能睇到入面系D咩~_~唉唉唉!!!!!!!!!!

好啦-3-               依家要出去食飯啦=_____________________=""""

令仔令女睇完記得留言牙-3-"

 

WINSONWINSON聽日點牙-3-           快D答我牙-3-""]

芬姐MSN話我知 化學88分=.=             聽完即場呆曬=_=lllllll

點解會考得甘差~~~~~雖然錯左\石灰石個度              都扣左十幾分!?

唉~~好失望好hurt 好傷心

你比我去啦    /________________________\llllllllllllllllllll

冇心情牙~~~期待緊聽日^v^(強顏歡笑中...........)

啊梁95分,winson90分,2個都高過我......太失敗啦我~



2007 年 1 月 18 日  星期四   晴天


競爭甘大....要努力D 分類: 未分類

今日番到學, 期待緊派卷

第一堂就系視藝,悶Q死,唔想上

第二堂又要聽 個 MR ANDTERNI(亂串的-3-""唔識串)

句句英文~_~  講真真系聽唔明\牙~~! 之前個MRS TOM米幾好,做乜要轉個英文啊SIR牙...間學校真系..KAIKAI地

食飯啦- -""

同啊梁,柯柯同大佬WIN一齊坐

同啊梁傾左好多野-3-  """"        明白到依家系呢間學校好唔掂

啊梁話中5直升大學好D~~

所以依家得一個目標       努力D讀書轉番間好既學校

同啊梁講野令我明白左好多人生道理  =_=V (啊梁我要向你學習)

今日派左中文同生物

中文......唉

整體得個6X 分  生物得個77                 凸-,-凸          點解會甘

我溫得唔夠勁定系點   甘差 好失望           /^\""""

我同柯佢地仲講好一齊去英皇補習           希望第時可以轉到官中OR信義

不過依家都系要努力~~~~~~~

因為系培聖度,根本搵唔到自信呢家野~~

最憎個潘SIR,好X煩,整系識整DKAI到爆既野    考試前邊個會去早幬又唔去溫書先架!?

日日到黑煩Q住曬,,,,,,,,,,             最後送上

潘SIR明言:我是你的一面鏡,一面照妖鏡

凸=_=凸  幹巴爹!!!!>"<