琴日因為太夜番寫唔到xanga /3\""""
諗住整班人去-3-""點知都系得番我地5位=[ 失望也"""
不過唔緊要=] 有人陪就ok la~~~~~~"""
早上打左陣機下午就同小鴻鴻去左winson度=_=v winson叫左我地系西鐵門口等
不過行黎行去,我同小鴻鴻都見唔到winson....最後我地見到條似曾相識既魚毛仔=]
印系條褲度個條- -" 直覺話我知呢個99.99%系winson 終於找到你啦=]
去度佢度玩2142 我終於見識到winson既駕飛機技術........不過-,-""
次次都系衰收尾 (唔識降落=3=""仲系我地面前表演神龍擺尾@_@"睇到眼都突埋)
最後都系要跳機- -""""" winson你系得既-3-" 一架飛機甘就冇左/3\"" XP
THEN 我地6點去左圖書館=] KEN哥同小鴻鴻合錢買左本英文書比我=]
THX喔>3< """ 點知小柯柯為左升亂@@" 要我地去接佢-3-""(太狂暴了升得) 記得溫書= =升FORM 4啦!
陪完小柯柯買左包包食就比WINSON拖左去~~~~~~~~~~~影 貼子相-*_*V
入面99.9999999999%系女仔- - 一系就系D情女去影=3=
我地5個大男人 (NONO ,小鴻鴻是小男人@_@)
影左幾耐下- - "" 最後攬到亂曬龍@_@"""
影完WINSON問小鴻鴻借左\2蚊去夾公仔-3-" 佢太好采
隻公仔好自覺甘碌左落黎-3-
winson仲改左個名叫" 2蚊雞"=.= (唔知winson系米想做1蚊雞個啊哥)
終於 終於 終於 終於...............到左食飯既時間 >____________<"期待已久啦
韓燒@______________@ 正正x100000000000
坐低後
winson已經衝左出去對d食物進行雞姦@@"
拎左好多野食- -" winson教識左我地一個食野既道理
無倫d食物生定熟都好
放得入嘴既就可以食啦 @o@" 多謝winson你教識我>"<
-3-楊柯話要分地盤哦-3-"" 自己要食既燒番自己個忽-3-"
對於winson黎講呢個系一個不幸d消息 =]
跟住食到差唔多-3- 半個鍾啦
ken哥話要去 尿尿,我同夑哥就陪佢去 =]
去到個門口-3- "要鎖匙既-3-" 叫ken哥番去拎
佢話: 唔洗,我知邊度有次所,跟我黎
跟住帶左我地出去馬路=.=沿住條馬路直行 我同小鴻鴻都有d唔信ken哥開始@@"
ken哥要賣我地豬仔 =﹏="''"" 行左整10分鍾- -'"終於到啦
原來佢帶我地去足球場個個-3-"" 為了這麼一滴滴小尿尿就行左甘耐 =[ 不開心
好快甘柯完......我地要番去啦-3-
黎就系好慢既行黎,古唔到番去要用跑=] 爽 ,隨便消號下d卡路里=]
ken哥你系得既 =oooooooooooooooo=""
番到去終於可以食番野=3= winson話要中場斗下-3-"" 過左2min=.=
佢拎住一碗雪糕番黎= =""""" 岩先先話要休息唔食野住-3-甘快就.........../3\""
根本我話要食雪糕 WINSON話好難"筆"
個時岩岩有個細(10歲左右掛)=.=" 系度"筆"緊雪糕
我米答番WINSON話: 洗乜筆存,整桶拎番去米算= ="
點知個細佬以為我話緊, 就串柒柒甘回左我一句 : 整桶拎番去米溶LOR
無奈 無奈 無奈到爆= ="又唔系同佢講 唉~_~諗番早D串番佢啦=3=
當時我好善良甘唔同佢嗌=[ 唔食番去算-3-
差唔多食完-3-" 去左拎其他唔洗燒既野食 楊柯拎左 "華沙皮" (古唔古到系咩=_=vv我地一齊改既名)
加埋d野"盧"埋一齊食- -楊柯即場嘔番出黎\-=.="" well down =]
跟住波波又食-3- (柯 陳波波唔留意個時整渣"華沙皮"放左落去 =]好奸也 XDDD"")
波波當冇事甘食落去@@ 一放入口唔夠3秒 --" 嘔左出黎= =
舊野仲要嘔落燒野食個度=] 好正野 韓燒個D唔知乜糕 GOOD JOB也!!!XPP"
跟住系甘笑=_="" WINSON食緊野既時候我話笑到肋骨都斷埋
佢就表演雜技比我睇@_@ 吐左一舊野出黎-3-
呢舊野仲要系半空360度轉身再趺落黎 =] 好勁牙WINSON *______*"
食完我地去左行元朗公園 =]
原來楊柯好有濳質做馬場評論員=] 可以好快甘講出馬場狀況
跟住番左去朗屏打籃波=]
系度講雞雞同林哥既野 =]好似好八掛甘=3="""
打完波好累就番左去訓教-3-" 所以今日先打XANGA=3="
再見.我又要訓啦 沙U啦啦
|