連日好攰,又夜訓,仲食熱氣野
依家真係好燥,同埋好熱氣生晒飛滋。
搞到琴晚唔敢叫外賣cheese pizza -___-
最後都係叫左間份量少而又貴既野食
每日起身又好肚餓
之後又要等埋lunch 一齊食,慳一餐
係呢個時候教大家一個英文生字
Brunch
就係早餐同午餐一齊食就會叫
Brunch
不過聽專家講
其實想健康d
係早餐食多d
lunch 係可以求其食
晚餐又要食多d
咁樣會好d
其實我都想咁做,不過可惜我番到工都九點
如果食左早餐就會食唔落lunch,如果3點先食lunch
又要9點先食dinner ,推遲晒
所以我會唔食早餐囉
放左工
就踢波
7點3 先練跑
練左幾野就收工- - ...
|