好...請假三日..實際燒左5日ge我..
終於系第六日回歸校園拉..
嗯嗯..番學真系好開心^-^
數學堂想訓教,但系都系要認真(好學生嘛..)
跟住音樂堂就都系吹笛咯..吾講依個..
 ......(閱讀全文)
是但寫d吾知咩野啦...