今日冇咩野!!!
原來今日black去左自修室,點之唔見左d野
.....最驚就係琴日我做緊book report果陣
死松鼠係自修室同black一起,
本來仲想去自修室溫書,
好在冇去!!!^^xd
祝大家
新年快樂!!