.°+﹒ 在這天空之下我跟你相擁 * //|,,*



2009 年 8 月 22 日  星期六   晴天


2009-08-22 分類: 未分類

今日11點起身,,,玩左陣電腦..11點半換衫..去天瑞體育館睇下女排...初初去到見到呀紫...重以為打完添- -o左...原來係打緊....跟住入到去...見到彭彭同呀邦..就上左去陪佢地坐....haha..講左好多野///超搞gag....不過其實都無野好睇- -睇住全隊最惡果兩個屈機(全隊最惡果兩個唔知邊個呢???不過好似加埋有14依個字嫁hahaha)..之後約左人係屯門..所以睇完..就出左去屯門....出到去市中心..係美心皇宮到等hebi.....等左1分鐘就到左...不過天氣都熱下...所以去左商場行左好耐...好多人...見到有車展...乜都傾一餐..xdxd....之後去左屯門碼頭坐...一路望住個海.一路傾計...之後陪hebi去廁所...再去左蝴蝶灣到行左個圈...未見過有咁多人游水..最後又返去望海果到坐..坐到7點幾就陪hebi搭輕鐵去到龍門站..佢落車...跟住我就去左兆康轉西鐵搭返去天水圍再搭輕鐵返屋企...好耐都無試過咁開心!!!!因為成個暑假都無出過街..終於有返1日既節目.....返到屋企就沖涼..玩電腦..最後1點幾就去左訓教~~~~






訪客留言 (返回 ryan1109 的日誌)


W_TUNG 於 2009-08-25 10:30 PM 發表:
頂你個x`
我同佢甘都叫屈機`-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



W_TUNG 於 2009-08-24 07:26 PM 發表:
邊個14啊`
孝哥`^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咪你地兩姐妹囉..一個1號..一個4個...加埋就14號..哈哈
Posted at 2009-08-25 03:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Yanyan085422 於 2009-08-24 05:33 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



b0nb0n0718 於 2009-08-24 05:02 PM 發表:
cmcm :]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







ryan1109
暱稱: ....°\,×aR孝* //|
性別: 男
地區: 元朗區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
2013-07-14
朋友,請不要傷悲
2010-04-30
2010-04-30
2010-01-08
» 日誌分類
全部 (254)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 254
留言總數: 116
今日人氣: 121
累積人氣: 6109
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann