又有兩日冇打BLOG了,太不開心了,用左400蚊買點數,想抽D好野,竟然咁都抽唔中寵物,雲起,你有冇搞錯呀,我成日幫你買咁多點,比 番隻寵我好應該姐.......你知唔知道我好想爆粗鬧你呀,我應乘左D FD戒粗口咋,算你好彩,唔係你一定比我鬧到九彩.