我今年就中二。上年,我有幾個小學同學同我同一間中學,我地成日一齊講笑,一齊睇女,一齊串MISS。有一日,我地放學一
齊番屋企,我地傾傾下做左個承諾,想知?留意聽日我個BLOG,我就會講嫁喇。其實係一個好傻既承諾.....