哇,今朝真係好開心.因為佢打我手提叫我起身xd.好彩佢仲緊張我,在乎我.講真,如果今朝冇佢叫我起身既話我就一定會遲
到,真係thx晒佢啦.我發現自己越黎越愛佢.我唔知佢今日肯叫我起身係原諒我定係唔想我遲到.但係呢個都係好既開始.希
望佢可以日日叫我起身呀.希望佢會原諒我呀.