傍晚五點幾.我悶到無野做所以拎返買左好耐都未砌既3D砌圖出黎玩

苦戰幾個鐘
終於砌好間屋!
^正面

^背面
^側面. 另一個側面唔記得左影.

^上面

間屋係咪好靚呢
唔係得個樣架
入面仲有實用既間隔!
^閣樓

^唔知係客房定主人房

^仲有樓梯!!
我砌完之後最驚喜既係!!!


道門竟然可以開關!!!!! 竟然可以正到咁!!!!
不過正完之後
就要負責任收拾返我屋企個客廳
又要掃地又要抹台

製造廠既手工太差.. 所以我要自己削木.令D榫卯位易D接合
搞到周圍都係木屑
砌圖既眾多問題當中.最經典係呢個


邊個好睇D?
後者比較好睇啦當然!
但係製造商所提供既砌圖 (皇冠似的砌圖下面個塊) 竟然係咁

明唔明個問題係邊?
最後要我自己動手

^(對焦失敗)

先令個皇冠拼圖正常D !
砌3D砌圖真係好玩
之後一定要玩LEGO!
|