兩個都係同我一間學校{元朗天主教中學}...一個去了美國{范展洋}...一個今天上庭5知點{ar峰}...我好掛住佢地ar...5好走同離開我...好嗎??
我and 黃善怡分手 了
跟住
刷牙
食野+飲野
飲野
打機
食野
沖涼
食飯
打bLoG
訓教教豬