hi,this is my new blog
hi,every body this is my new blog ,come to there see see my blog la
ryanbadboy
暱稱: 小雲
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
久违的qooza
2011永别了~~
黑暗的前途
給奶奶的一封信=]
奶奶再见了v,v
文章分類
全部 (144)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 144
留言總數: 273
今日人氣: 66
累積人氣: 2909
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 14 日  星期日   陰天


病咗吖== 鬱悶 分類: 未分類

今天,老子病了,又系伤风啊.真系好辛苦,早上就同啊爸阿妈去咗东港成喝茶.的野重算系好过昨天果的野啦,齿完就去咗买药反hm sleep咗一阵就起咗身了.不过有几辛苦我都会撑咯去  ............+油啊><






訪客留言 (返回 ryanbadboy 的日誌)


yau753214 於 2010-03-15 12:18 AM 發表:
c0mm3nt-]
要回架-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wai_97 於 2010-03-14 10:33 PM 發表:
comment;D
*白色情人節快樂丫!!
*白色情人節一定要過得開心啊:)
*吾係我會罵死你架:P(玩下咋)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chunglamchan 於 2010-03-14 08:30 PM 發表:
加油!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]