|
|
2010 年 10 月 24 日 星期日  |
23號是非常忙碌的一天丫...  |
|
23號琴日真係忙到媽媽都唔認得-.-
溫通識溫到死死下
夜晚得反自已一個係到溫書覺得好靜囉-.-
不知幾想妹妹反黎陪我...
起碼有d聲嘛xD
抄筆記抄到手都軟囉...
終於佢地12:45 a.m分先反囉0,0
琴日學打速成-.-
又係好難...
搵個部守都要搵好耐xd
我無你咁勁丫xd
一個summer就學識xD
仲要個keyborad無字囉xd
不過我考完試會嘗試下~~
得知你媽咪無事就好啦=]
唔洗擔心啦!
唔要喊但要笑^ ^
我係你facebook留左點解我成日用Comment丫xd
自已上去睇啦^^
軒仔,你手球要加油丫xD
唔好成日話自已屎啦xd
邊個人唔係由0開始呢xd
我知你一定得架~
今次比賽當拎個經驗囉xd
下次要再努力呀xd
兄弟加油加油xD
到我自已啦,今日既目標係溫哂LS同PHY-.-
諗起都想死,不過為左測驗合格,無辦法啦...
我要人支持我丫!!~
而家係早上10點半,開始進入戰場!~
用concex lens 將陽光聚焦 殺死 physics!
用青少年自尊感5大基石壓死通識!~
殺丫~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
附加:邊個睇完我個日試都要留Comment架!~xd 無論你係邊個都好xd都要留!
| |
|
『*願能×找一個'》
° 對我↗真心的人"
ˇ 我一直在等待你的出現` 』
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|