|
|
2010 年 12 月 19 日 星期日  |
嘻嘻xd  |
|
呢排都凍左好多丫><"
搞到我都病左...
真係唔好受xd
Shy Shy我同你係知心好友^^
永遠落去,直到永遠~xD
哈哈xd唔知點解咁樣反而開心左^^
搵日約個timing黎我home玩啦你地xd
星期6無人陪我出街囉sad/3\
難得丫媽比...唉!!!
不過算啦xd
今日去左grandma 到食飯xD
好tired,訓左陣xd都無咩特別啦今日xd
只係學左2個鐘小提琴,好tired-.-"
係喎!在君!我諗反起啦!
係關於我既問題!你好快d話我知xd我知你有睇我qz!xD
你唔講既我嬲你架:P
快d覆我xD
放聖誕假啦,又要溫書lu xd
今次目標定係60以內xd希望得啦!
大家都要努力丫!!
| |
|
『*願能×找一個'》
° 對我↗真心的人"
ˇ 我一直在等待你的出現` 』
|
|
Ramjai 於 2010-12-21 08:45 PM 發表:
呵呵您病左阿陰公豬豬囉xdddddd
|
網主回覆
=.=你好啦喎xD
咪再咁叫我丫!xd Posted at 2010-12-21 09:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ March 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|