|
|
2010 年 12 月 25 日 星期六  |
哈哈xD  |
|
聖誕快樂丫咁多位xD
琴日night 去左食po飛xd
都0k啦~唔錯唔錯xd
之後行去尖東站就時候xD
經過d大街都無哂車!因為封哂路:P
真係未試過係一條平時好繁忙既街道到行囉咩事xd
都幾搞笑xd
不過無去睇燈飾丫~因為好多人:S
跟住就反Hone lu xd
今次我已經下定決心!
唔會再感到疑惑了!
你丫xd都玩得幾開心啦xd
都唔係好差姐XD同你一開始講有好大分別:P
搵日你得閒而你媽媽比既可以約我喎^^嘻xd
我知你心情好好架xd 所以要快d話我知個秘密xDD
好啦~打到呢到!希望大家都有一個開心既聖誕節啦^^
睇完之後要留Comment架^^
| |
|
『*願能×找一個'》
° 對我↗真心的人"
ˇ 我一直在等待你的出現` 』
|
|
Ramjai 於 2010-12-25 04:33 PM 發表:
我已經好早起身架拉;!!
|
|
|
Ramjai 於 2010-12-25 03:50 PM 發表:
您公主我訓醒拉xd 攰到我痴左線-3-
|
網主回覆
哈哈xD
咁遲先起!雖然話就話你6點先訓xd Posted at 2010-12-25 04:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|