|
|
2010 年 12 月 31 日 星期五  |
|
嚇親xd |
|
十二月三十日+十二月三十一日
琴日成日都係到hea...
雖然有溫chem,但都無咩心機咁xd
跟住就開始約人31號出街~
但一個二個都去清水灣><"
咁遠點去喎...搞到聽日得反自已一個人係屋企做宅男...xD
其實我有諗住約你架,不過我知道機會微乎其微...
所以都係無提出....
跟住到7點幾8點-v-
有個女仔打電話黎問我一d好私人既野xd
我都o左,點解你可以拎左人地個電話打比我xd
咁搞笑xD仲有你又知我fb同qooza-v-"
但我又唔識你 0v0 "真係大件事啦!~xd
我對你就一無所知,但你對我既野就非常清楚-_-"
所以唔該你留底你既姓名,fb xd
我想知琴日件事係咪真係咁簡單xd
我覺得好似有d奇怪-v-"佢比人拎左電話一定要搶-v-""""
但你都可以傾咁耐,所以都覺得你幾有power!xD
到夜晚,子ming 先打黎問我睇唔睇婚前試愛~
跟住就咁咁咁咁,咁咁咁咁~
但都係唔想睇同時間唔岩-v-"
下一次一定同你去睇!
好啦,寫到呢到!~
唔該,睇完我個qooza留反CoMm3nT la-_-"Thx a lot!xd
| |
|
『*願能×找一個'》
° 對我↗真心的人"
ˇ 我一直在等待你的出現` 』
|
| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|