|
|
2011 年 3 月 5 日 星期六  |
今日~  |
|
今朝反去學校補phy...
講到力學速度果d難到死死下v_v"
而家先發現到原來物理係咁恐怖xd
不過我相信一定可以ko佢xd
之後就去左學小提琴:)
勁拉scales-v-"就黎考7級啦!
係時候要背哂佢...
至於樂團既歌~都0k啦xd
終於都識小小數拍子了xD
但天鵝湖最尾果part完全唔識拉同死哂- -"唉~高音到唔知自已拉緊咩...
其他慢拉既都可以拉哂成隻xd
算啦xd慢慢黎xd聽miss講應該仲有6個weeks可以練xd
加油努力a_a"!!!!!
3月13號...如果得既就盡量黎啦: )
因為星期日係family day..唔知有無野做呢
同爸爸係到...希望得啦!!!!
| |
|
『*願能×找一個'》
° 對我↗真心的人"
ˇ 我一直在等待你的出現` 』
網主回覆
Thx a lot xD Posted at 2011-03-06 01:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Ramjai 於 2011-03-05 06:58 PM 發表:
cm
|
|
|
★`C0mm3n+` ★`C0mm3n+` ★`C0mm3n+` ★`C0mm3n+` ★`C0mm3n+` ★`C0mm3n+` ★`C0mm3n+` ★`C0mm3n+` 要回日誌
|
|
| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|