|
|
2011 年 6 月 24 日 星期五  |
|
琴日同今日~ |
|
琴日等左你成日信息呢~
但等既同時,並沒有好像上一次有不安的感覺~
可能我真的相信你了:-)
後來得知你病了...
真係好擔心...
但你說你無事,就信住你先啦~!
我知道你一病就會唔搵我了xd
雖然你唔搵我既原因並唔清楚
但之前都試過係咁了~
你記住要休息多D丫!~:-)
講返今日了~
派左PHY CHEM LS -.-"
物理 : 29/100 -.- 成班得45%人pass...無奈
要再做多d比心機了...~
Chem : 48/100 ,個分聽人講話係唔岩架~會再多返d~xd
都0k啦...有16個唔合格~
LS : 89/150 ,嘩,聽到個分真係o哂~
中四上學期所有測驗同exam都肥左既科~
今次會有咁好成績xd真係幾開心~
證明我既努力係無白廢:D
今日派左呢3科ja~
星期一就到三科主科了~
祝我星期一 所有科都合格啦><"!
跟住今日早上,Lydia 打比我問係咪今日聽音樂會~
我知記得係喎!今日聽音樂會喎咁xd
表妹即場o哂xdxd
今晚就可能親耳聽到Tchaikovsky Violin Concerto No.1 了!
嘻xd不過而家最希望你可以快d好返,知道未:)
好啦~打住咁多先~
邊個睇完都要留CoMm3nT丫!!!!!:-)
| |
|
『*願能×找一個'》
° 對我↗真心的人"
ˇ 我一直在等待你的出現` 』
|
|
你的朋友tommy 於 2011-06-24 08:37 PM 發表:
攞到咁好成績,keep住呀! 我的LS只有61/150..............好傷心:(
|
網主回覆
下...點解既:( Posted at 2011-06-24 11:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係丫;D
多謝你祝福我丫xd
下次msn叫你啦妹^^ Posted at 2011-06-24 04:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ January 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|