ryanchan04
暱稱: `-べ__*Ryan萾 》
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
文章分類
全部 (129)
好友名單
最新文章
呢件事發生係琴日..-0...
話咁快就9月1號開學啦...
嘻嘻^v^
呢排xdxd
前日,琴日,同今日xdxd
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
網站連結
尚無任何連結
2011 年 6 月 24 日  星期五   晴天


琴日同今日~
分類: 未分類

琴日等左你成日信息呢~

但等既同時,並沒有好像上一次有不安的感覺~

可能我真的相信你了:-)

後來得知你病了...

真係好擔心...

但你說你無事,就信住你先啦~!

我知道你一病就會唔搵我了xd

雖然你唔搵我既原因並唔清楚

但之前都試過係咁了~

你記住要休息多D丫!~:-)

 

講返今日了~

派左PHY CHEM LS -.-"

物理 : 29/100 -.- 成班得45%人pass...無奈

要再做多d比心機了...~

Chem : 48/100 ,個分聽人講話係唔岩架~會再多返d~xd

都0k啦...有16個唔合格~

LS : 89/150 ,嘩,聽到個分真係o哂~

中四上學期所有測驗同exam都肥左既科~

今次會有咁好成績xd真係幾開心~

證明我既努力係無白廢:D

今日派左呢3科ja~

星期一就到三科主科了~

祝我星期一 所有科都合格啦><"!

 

跟住今日早上,Lydia 打比我問係咪今日聽音樂會~

我知記得係喎!今日聽音樂會喎咁xd

表妹即場o哂xdxd

今晚就可能親耳聽到Tchaikovsky Violin Concerto No.1 了!

嘻xd不過而家最希望你可以快d好返,知道未:)

好啦~打住咁多先~

邊個睇完都要留CoMm3nT丫!!!!!:-)

發表時間:2011-06-24 01:30 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
『*願能×找一個'》
         
                 ° 對我↗真心的人"

                            ˇ 我一直在等待你的出現`





訪客留言 (返回 ryanchan04 的日誌)


你的朋友tommy 於 2011-06-24 08:37 PM 發表:
攞到咁好成績,keep住呀!
我的LS只有61/150..............好傷心:(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下...點解既:(
Posted at 2011-06-24 11:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rosa1214 於 2011-06-24 02:59 PM 發表:
祝你科科都合格 xd
話時話,好耐冇傾msn啦~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係丫;D
多謝你祝福我丫xd
下次msn叫你啦妹^^
Posted at 2011-06-24 04:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 ryanchan04 的日誌 ]


« January 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
日誌統計
文章總數: 129
留言總數: 244
今日人氣: 23
累積人氣: 2642
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed
站內搜尋
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌