ERS 測驗,唔知考成點... SCI SCI X2 派卷 合格,好High MATHS又加時.... 變態....= = ELI又合格 Double high 但係我睇鍾志誠Double hurt 相信佢係第一次唔合格 佢好似係離題... CHI又講書果D答案 好無聊 但係鍾志誠 好唔冷靜 好恐怖 我記得佢話過數字可以令佢冷靜落黎 佢係到挽數字 我無聊 又跟住挽 PTH又無聊....... SOR.......太耐冇打 同打好少