頂你曾家樂個肺....
無啦啦打我幾十隨.....
你聽日番到學校小心D.....
yEsTeRDaY......
UN TEST呀.....
好難呀!!!!
死人中屎好難呀!!!!
不過......
都開心.....
因為....
連續兩日見唔到中美2呀呀呀!!!!!!!!!!Xdddddd!!!!!!!!!!!!
好爽呀!!!!!!!
爽到我要係老MC食"開心樂園"叉"呀~~~
換咗個"爆旋陀螺"!!!!
個野有得比你寫字!!!
勁好玩!!!!
係M記入面同LUKEY係度玩~~~(勁多人望住....家姐同牙妹都係度望......)(多謝膠神次我膠既力量!~)
勁爽呀!!!!
今日...
哈....
今日流錦監堂....
爽爆....
即刻用琴日個陀螺支筆黎做MATHS!!!
哈.....勁膠...(多謝膠神次我膠既力量!~)
之後....
TEST完喇.....
我地成班都勁嘈.....(恰流錦~)
之後....
流錦無啦啦講:[你G唔G我好痛心嫁?!]
哇....頂唔順.....
笑爆咀.........
哇卡卡....
我地都勁痛心呀.....
哈哈.....
HOT....
|