| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 20 日 星期四  |
有D開心,有D無聊  |
首先我要多謝百合離我個日記板睇同留言呀!多謝!

如果大家離我個日記板睇同留言的話,我就會打你地個名係我的日記裡面!
我的日記而加先開始!
今日,我都彈口風琴同睇書。不過,我今日睇的書係《失落的紅寶之火》,這本睇左一年價啦!
不過,係有半年冇睇(心裡面好無奈
)!夜晚的晚餐好好味呀!我、媽咪、阿哥同表姐一齊去元綠
食壽司。
我個太婆聽日就番離,我好開心呀!
不過,佢一定係好早睡覺價!

希望你地會鍾意啦!
今日的日記到此為止!
聽日見!
|
| 刊登時間︰2006-04-20 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 4 月 19 日 星期三  |
有D無聊  |
好多謝s001d25離睇同留言!
如果大家都有離睇同留言的話,我就會打在日記裡面。
今日我的日記而且先開始!!
今日,真係幾無聊價
!一係就彈口風琴,一係就睇書。好無聊呀!
無聊到想死呀!!
但係我第一次可以睇晒成本《老鼠記者─預言鼠的神秘手稿》,這件事係幾開心!


希望你地會鍾意啦!!
|
| 刊登時間︰2006-04-19 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 4 月 18 日 星期二  |
好玩!!  |
今日係我第一次寫日記!希望大家可以多D離我個日記板睇或者留言!多謝!

今日早上,我媽咪叫阿哥落去「大家樂」買早餐比我食,而媽咪就去落下「新光」同個阿姨飲茶,個阿姨係叫我媽咪幫佢睇
住佢個女,應該唔係叫做幫係應該叫做請。跟住我就同佢個女一齊落去下面個公園玩,我地
玩得好開心呀
!到左中午,我同媽咪去圖書館還書同借書,之後,我重見到我D朋友係到食下午菜。
今日個日記打住咁多先,聽日再打個。
聽日見!!!

|
| 刊登時間︰2006-04-18 08:32 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|