今日乜很野科都考晒la!!!!!!
中史淨係要答4題都用左我成個半鐘
原本以為被兩個鐘我地考太多
原來係要ga=''=
我老吹都吹咁耐...何況認真答果D
考完同首領去上海館食lunch
再去首領家玩...睇步姐ge MV
仲唱k....唱到好難聽....好核突、白癡>u<
~~唱到傻Q左!!!
之後同大子、麗去行街~
佢地睇D野好女人T^T5 o岩我
可能係自已大幼稚=3=
陪大子揀3被佢 ~~
佢好被心機去睇~嗯嗯,果然是個好老婆^^。
還發現一間二手古著店,D 3好有特色~個老板都好好人
6點幾果陣送份禮物被kit>//////<
一盞磨姑形照燈~~
希望佢中2同o岩用la
陪領''扮''由大陸返到香港XDDD
8點左右返歸了^^
生日快樂!!!kit>3<
識左kit都快1年了~嘰
初識已經和她好多話題^^
祝這位特別的女孩子身體健康
今日亦都係Erica同Henry的甜密婚禮
希望佢地白頭到老,永結同心
而家睇緊無間道...
原來真係好緊張ga~><
加埋D背樂~弄得人家個心朴朴跳
特別喜歡曾志偉和黃秋生的角色
貪佢D夠晒老辣[演技]
Happy Birthday~~!!奶羊
日記遲下再補><
續....下午,家姐帶左泉泉黎
原本佢都好中2 The magic key之類果D歌
我地係度傾~好樣衰的感覺
尋日係我懷胎十月ge衰仔奶羊生日aar
夜晚去同奶羊慶生!!^^
ar鐵、ar bee、肥傑、同鄉、小丸子、沙皮、旺財、jo jo、、、、好多人都黎左ar^0^
好似wkc大聚會咁~嘰嘰嘰
我地食大排檔~都係上年果間!又玩又影相相、扮鬼
好熱鬧好正
仲有一個大蛋糕同細ge~兼一個椰撻~希望小羊中2 la~~
今日11點半左右返學校考口試~
好開針喎!!可以同3位子妹一齋考[女人、麗、寶]
仲要對返小高、子俊~~正正[好彩5係黃靜兒]
頭果部份我覺得ok la~可能真係對住D善良人個心定好多
如果係靜兒佢會用想食你落肚的眼神啤住你
希望聽日候朧5好再痛~5使再食藥