今日係_2009 年 6 月 19 日 星期五 天氣係_ |
| 6月19:) |
分類: 未分類 |
哇塞-[]-中於考完試,,
都應該停下課啦-u-
今日份IS都ok啦^0^
做完仲有20分中比我check卷:)
放學做eng個份野_
鄭生個組係咁笑-__-|||
我地個組畫左架車巴士站仲有個太陽"
藍姐真係,,,,無話可說囉-.-"
下個星期一又要下晝返黎<3;;2點至5點`死咯x~x
|
c0mmentc0mment!!:2009-06-19 11:42 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
LY_FA 於 2009-06-22 11:35 AM 發表:
|
|
|
AndY 於 2009-06-19 03:07 PM 發表:
|
|
|