今日係_2009 年 9 月 1 日  星期二   天氣係_晴天


開學日-,-" 分類: 未分類

今日要返學.好眼瞓/_\

格車多人到死-[]-"救命

中於搵到藍姐_同藍姐行返學.見到車車

去4樓hea_sandy個頭...之前果個好睇好多

上去課室冇位坐.悲Q[]Q

藍姐把口真係靈_講咩中咩-3-

冇幾內就放學_又要返屋企再返學= ="

返學校執音樂室_好烏髒囉.我同mandylo都執到死x~x

4點幾就走佬_攰死人

 

 

 

c0mmentc0mment!!:2009-09-01 08:53 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 s033123 的日誌)


carol911 於 2009-09-02 04:43 PM 發表:
c0mment=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nyl 於 2009-09-02 04:14 PM 發表:
 講乜中乜-0-

呵呵呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



maggieyau32 於 2009-09-02 12:54 AM 發表:
=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



smilem0n 於 2009-09-01 11:09 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yin0816 於 2009-09-01 11:04 PM 發表:
南南^^
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yukilui2004 於 2009-09-01 10:12 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lolomandylo 於 2009-09-01 09:42 PM 發表:
c0mment~
今日真係好攰.......
聽日仲要黎多次-3-'''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Babywuwu 於 2009-09-01 09:22 PM 發表:
 comment俾阿金-v-
居然1左??'口'
真慘,又要番學-3-重要4點幾先放
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L0ve_Yau 於 2009-09-01 09:21 PM 發表:
 comment;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





s033123
暱稱: 吖龜- -|||
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客