今日係_2009 年 9 月 1 日 星期二 天氣係_ |
| 開學日-,-" |
分類: 未分類 |
今日要返學.好眼瞓/_\
格車多人到死-[]-"救命
中於搵到藍姐_同藍姐行返學.見到車車
去4樓hea_sandy個頭...之前果個好睇好多
上去課室冇位坐.悲Q[]Q
藍姐把口真係靈_講咩中咩-3-
冇幾內就放學_又要返屋企再返學= ="
返學校執音樂室_好烏髒囉.我同mandylo都執到死x~x
4點幾就走佬_攰死人
|
c0mmentc0mment!!:2009-09-01 08:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
nyl 於 2009-09-02 04:14 PM 發表:
|
|
|
c0mment~ 今日真係好攰....... 聽日仲要黎多次-3-'''
|
|
|
comment俾阿金-v- 居然1左??'口' 真慘,又要番學-3-重要4點幾先放
|
|
|