今日本來冇野好講~
直到我night出去既時候
食完飯~
準備叫糖水....
有個伙計係度問我公公
佢講....x生.點解你今日唔食飯既?(我公平時食兩碗大大大飯~~)
我公公就講 我食左啦,不過收左碗~~
then佢好無奈咁走左
叫糖水....
又係個伙計..
我地話叫4碗啦兩碗拎走.
then等佢走左後
諗住叫花奶..
又叫佢攞...
點知佢攞左外賣花奶.
全部人o嘴=-=
佢又入去攞
攞個碟既花奶.
我公son講想要多一碗.because想試下mix花奶
叫佢又攞
點知我已經照my sister既分付倒哂喲花奶落我度.
當佢又攞另一碗過黎.
我地又叫佢攞個花奶.
個時我同my sister已經笑到食唔到野
可能你唔覺得好笑.but如果你係現場的話.
你一定忍唔到.because個伙計個樣....無奈...
|