2月7日...*]]
琴日唔知點解..
12點幾就閃左上床
1點到..就訓左..奇蹟*
哈哈 哈哈 = =
BUT...今日仲係死都唔肯起身囉
8點幾 牙RAIN就打比我
撞鬼.. 咁鬼死早.. 跟住收左線之後
就到王婉怡... HELP..
直到8點半...至少有10個電話*
HELP牙... 跟住9點到啦 KINKI就打比我
SO..我訓左1.2個字就起身..
......................................................
呢到唔想打 跟住同KINKI出左青E城之後
就去買野食... 食完就搭車返學*
跟住.... 上到地理室...啞哂
本來係KINKI同佢坐既...咁跟住
因為... SO 我同佢調左位
咁之後.................................
差唔多完果陣 牙妹打黎 = =
打左2次... 之後我等牙SIR行開左 先打返比佢
冇野好講啦... = =
跟住... 放學 我同KINKI又去左青E城
又食野 呵呵 = = 食到超飽* 咁之後
去買野喇... 佢聽日生日嘛* /\/\
其實之前都買左份嫁...不過
身份唔同左喇... 唔送果份 SO
我就買過喇* 咁跟住...行完青E城都係覺得唔好
SO... 就行去青怡* = = 仲要行青E公園果邊
唉... 冇野好講囉
咁跟住買完野....
冇$喇 = = SO 就搭車返HOME*
之後係到整份禮物 整左個幾鐘 啞左
咁跟住..............................................
都唔講喇... 之後打左比佢..*
算啦...都係唔講* = =
跟住 牙爸問我食5食野* 唉唉唉
都冇胃口 咪同佢講唔食囉
咁跟住 ....................................
做乖乖女 "接"衫衫 = =
勁多...幾日既衫..
一次過"接"哂
勁累累囉 = = 咁之後11點幾
唉2... 真係好SORRY牙
我唔知道佢訓左.....
SORSORSORSORSOR
/.\ 一定唔會再有下一次
PS..
TO U..
就黎12點鐘LU*.....
生日快樂牙...... 真係好對唔住
你生日前都要搞到你比人鬧
唉2.... SORRY牙*
雖然 我知你唔會睇到
但係都好想同你講....
對唔住牙******************
KINKI*...SOR牙...
早知唔比你食D咁既野啦
唉....... 都係我既錯
唉唉唉唉唉 SORRY*
我明嫁喇.... 算啦 我都冇野
不過...仲真係好痕 = =
好紅... 唉唉唉...
HELP* 好鬼眼訓*
HW都未做過TIM*
|