今日出show,,一點等到兩點半,,悶到訓著...
兩點九,,出show~跳快左-0-
打比老婆,,佢病左呀!擔心又有d內疚...如果佢尋日唔係黎睇我地排舞都唔會凍親...
sorry呀~~老婆~~~~