| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
難頂的一天  |
分類: 未分類 |
今日去咗身體檢查
一番到屋企係咁嘔
嘔咗啲黃膽水出泥
跟住去咗睇醫生囉
頂!今日好難受呀~
醫生話系腸胃炎
感冒
吃完約就去訓教
好病唔病,番學前3日病~
留CM牙~
|
2010-01-08  |
分類: 未分類 |
好耐冇見
呢排係學校上堂吃陳皮......
老師敢都唔覺~哈......
留cm~ |
2010-01-07  |
分類: 未分類 |
呀~
今朝個肚痛到三點呀~
上中文堂去咗2次,超痛
食飯痛到唔想食
跟住去咗厠所避,拿咗視藝袋
行唔郁
咁岩傲詩都肚痛
佢問我點解係到,我話:肚痛.......她說me2
行到三樓有D暈 暈地,
跟住去咗校務處擦白花油
休息到1:15 就上堂
唉
留Cm牙~~~~~~~
|
2009 年 10 月 31 日 星期六  |
唔開心......  |
分類: 未分類 |
好耐冇見......
今日我去左睇醫生~
11:oo幾先到我
望到我校車D同學
聽到姑娘話要佢去沙田市中心到照肺......
希望佢冇事小小年記就咁,仲得二年班
各位請留cm,夠膽唔留!就冇fd做!
|
2009 年 9 月 19 日 星期六  |
隻腳痛∼  |
分類: 未分類 |
今日朝旱9:oo-12:oo,我去補習
然後我就番去吃飯,2:00-4:0把0,又要去多一次,果個Miss可以話係勁好人囉!
番到屋企,姨媽就系到
媽咪叫姨媽帶我睇沙田果間中醫
『死期』就到了,去到果到門口我果心卜卜跳
D動作慢咗,講野停下停下;好害怕
到我啦~果個「胡蘇佬」問我邊到唔舒服,
我未話:我果手同腳痛
跟住「胡蘇佬」幫我把默
佢話:你唔準吃冷、香口的東西
跟住我就回家煲藥吃
D藥好苦
最後;都係食唔到,
我好想放氣;右得佢係到痛,冇唒D自信心
都唔知想點~
唉
想店就店;想痛就痛;
唔想痛就唔好痛;
好似要放佢自由~
唔打啦!
留cm |
|