黑暗的死亡天堂
將最美好的回憶和大家分享
s051008
暱稱: ???
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
臨走前的祝福
>.<
UT
2006-10-31
>.<
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 21 日  星期五   晴天


生不如死的露營 分類: 未分類

相信應該唔會有太多人知道我星期四去露營(我曾經講過俾兩個人聽),今次露營簡直是超變態,我報出面的露營,點知報親露營竟然有9成人已經是F.2升F.3(除我同另外一個人之外是F.1升F.2),搞到我有少少無奈,緊住又要住好重的袋(帳篷同埋其他煮食用的東西),最白癡的是又要走勁長的路,簡真是玩,煮食竟然要用成勁長的時間,D食又勁難食,勁多蚊,簡直我們來餵蚊,塗蚊怕水,但引來蜜蜂,簡直吹脹晒,無好講,附近有士多,導師竟然叫士多老板唔好賣食俾我們,只賣飲俾我們,D飲,可樂1罐,10蚊,冰紅茶1樽,12蚊,鬼死咁貴,個廁所仲恐怖,超污遭,早上和下午的溫度勁熱,陽光過分充足,導致皮膚被曬成紅色,摸上去勁痛,我又見到牛即場示範all屎同尿,但係士多老板養了只有2個月的貓,好可愛,其他人就挑逗隻貓玩,其他人知道隻貓無名字,就幫佢改名,(其他人是指第二批的人),我無摸隻貓,但隻貓係我sit在chair,就sit係我大腿上,好無奈,但我堅持唔摸隻貓,其他人玩完隻貓,又玩鼻涕蟲,又玩狗,D動物真係慘!!!

 






訪客留言 (返回 s051008 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]