相信應該唔會有太多人知道我星期四去咗露營(我曾經講過俾兩個人聽),今次露營簡直是超變態,我報出面的露營,點知報親露營竟然有9成人已經是F.2升F.3(除咗我同另外一個人之外是F.1升F.2),搞到我有少少無奈,緊住又要住好重的袋(帳篷同埋其他煮食用的東西),最白癡的是又要走勁長的路,簡真是玩嘢,煮嘢食竟然要用成勁長的時間,D嘢食又勁難食,勁多蚊,簡直我們來餵蚊,塗蚊怕水,但引來蜜蜂,簡直吹脹晒,無嘢好講,附近有士多,導師竟然叫士多老板唔好賣嘢食俾我們,只賣嘢飲俾我們,D嘢飲,可樂1罐,10蚊,冰紅茶1樽,12蚊,鬼死咁貴,個廁所仲恐怖,超污遭,早上和下午的溫度勁熱,陽光過分充足,導致皮膚被曬成紅色,摸上去勁痛,我又見到牛即場示範all屎同尿,但係士多老板養了只有2個月的貓,好可愛,其他人就挑逗隻貓玩,其他人知道隻貓無名字,就幫佢改名,(其他人是指第二批的人),我無摸隻貓,但隻貓係我sit在chair,就sit係我大腿上,好無奈,但我堅持唔摸隻貓,其他人玩完隻貓,又玩鼻涕蟲,又玩狗,D動物真係慘!!!
|