今日,我早上好似之前咁返去學校上堂
中文:好驚呀,我差他好多功課呀
好悶好悶
科學:都唔知自己做緊咩...坐我旁邊個個好煩呀
CIT:陳sir呀...係咁同caspar講打機d野...超開心
LS:劉sir成日都話我寶連寺,不過他都幾搞笑
數學:梁sir又幫我改名叫『廢話王』
最後英文堂:唔知做咩...旁邊個個好煩呀
放學之後,好快返到屋企,因為去海洋公園...
裡面d鬼好好玩呀
同我講行快d同唔準打機
玩到1點半就返到屋企lo
終之真係好好玩啦
不過有d美中不足,因為她唔係道,我都覺得唔好玩......
|