今日,早上7點起左身lo
打左比joe lam洗唔洗練波,跟住他問溫sir,要呀
到左9點諗住行返學校ge,點知唔夠時間
算啦,搭車啦
返左去之後,見到好多籃球隊的返曬來.....
我好快咁換左3,就見溫sir落左來
他話a個邊,b就要跟他學進攻的模式
我地學完之後,要同對面場個dA打波...5vs5
跟住,比溫sir叫左我做key
我打到一半,溫sir見我唔識打e個位,就叫我企出去c
他教左我好多好多,然之後我入返去,我打呀打
打完之後,全部人坐曬係裡面,溫sir同我講,我學做e個位學得好快,所以叫我同joe lam換位置打
下............................
打完之後,返左屋企
我懶呀....唔打之後啦
靜係知我篤魚蛋,好痛呀
|