今日,就係考試的第三日....
拿..雖然來到第三日都唔知做咩..但係我諗應該係考緊試囉
CHINESE HISTORY:唔夠時間呀..MR.LEE多D時間得唔得呀?
ENG:夠時間都ok容易掛...
放左學,去食KFC跟住又去食麥當勞,都唔飽ge
跟住,食完曬,等小八,唯有同sam玩住先
好好玩呀!!!!!
覺得近排低B左呀
wo...八哥你條褲個洞好大喎...(黑色)
之後,唔想打啦...88888