今個星期就完左啦…
唉…!好似e個星期無咩搵過你…
依家天冷啦,你要小心自己,唔好凍親呀
星期6,成日去左打波…
去左富康打波,今次得自己一個,不過都夠做啦…
好巧合呀,我無諗過你會落街嫁…但係你落左街,同一個小孩子
其實,我真係好開心嫁…
不過,見到她又唔知講咩野,所以同個肥仔走左,不過唔知做咩,又走番去
但係,過左一陣,她走左lo…
所以,我再打左一陣我都走返屋企
返去個陣,嘩…!好凍…!
所以你要…著多幾件衫
依家真係凍左好多…!