今日,星期六
本來要番學校練波,但係EMI
所以我地冇番到去…
一早上,我"Joe Lam"Sam"去左旺角,拎波衫
係地鐵裡面,講左好多野,不過唔知係唔係真…
去早左,係旺角周圍行啦
行成差唔多1個鐘
等個時,去左旺中
係裡面玩fake"sam"
點知真係fake到
好野,Jesse來啦
再係旺角行多幾條街
到左ozone,
jesse話睇下齊唔齊
我地睇個時,好亂呀
jesse話睇下張訂紙,
但係我…嘻嘻…冇帶
比他地sm
最後,混混亂亂咁查,嘻嘻
最後,查到12點半
番屋企,跟住出來去打波
去左東港城,食野
會合埋"JP"
跟住,係咁打係咁打
最後比阿媽,打個電話比我
要半粒鐘
我係坑口跑番去彩明
15分鐘到喎
今日係咁多,88
我靜係想問你點解唔番姐,你都唔答我…
|