考試週 - ☆TiNg_8號筆記★ - QOOZA BLOG 網上日誌
☆TiNg_8號筆記★
很輕鬆呀,比個cM我喇
s06096
暱稱: 色和尚
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
~WeLcOmE~
eingzone.com
My MSN
leungyuettingwilson
最新文章
..
:D
2010-05-18
Fashion Show
:D:D
文章分類
全部 (142)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
我的Qooza
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 142
留言總數: 665
今日人氣: 53
累積人氣: 9224
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 12 日  星期一   晴天


考試週 開心 分類: 未分類

考試還餘,最後1日

就係Biotechnology,Chinese(Listening)

係過去既考試

我1日都未溫書

靜係同JoeLam"Sam"八哥,去玩捉迷藏同打波

係星期5,為左你,我比老豆用粗口講左幾句

但係我都心甘情願

總之我就溫書啦,而家有d後悔tim

唔講啦,仲有其他野諗緊




訪客留言 (返回 s06096 的日誌)


smiley_eva 於 2009-01-15 11:31 PM 發表:
 comment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx"
 
Posted at 2009-01-17 07:59 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love_sam_lam 於 2009-01-15 08:56 PM 發表:
得你比人小咩......我都比我老母小呀!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 睇來大家都係同志,係喎點解比你老母小?
 
Posted at 2009-01-17 07:59 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



=) 於 2009-01-14 08:49 PM 發表:
後悔?!
叫左你番屋企架啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係囉,總之唔打波啦…搞到我炒左2科啦
 不過同Joe Lam一齊打,唔知點解會開心d
 你係邊個呀?
Posted at 2009-01-15 03:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siubabee 於 2009-01-14 07:35 PM 發表:
CM*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx"
 
Posted at 2009-01-14 08:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



loveyanyibb 於 2009-01-14 06:37 PM 發表:
cmc
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx"
Posted at 2009-01-14 08:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



EricNg37 於 2009-01-13 07:54 AM 發表:
 CM~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx"
Posted at 2009-01-13 08:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]