| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 2 月 1 日 星期日  |
新年好悶呀…!!!  |
分類: 未分類 |
依個新年超悶呀
年初一
依日行程十分緊臭
早上就去左尖沙咀拜年
跟住就去旺角同第2班親戚拜年
到夜晚就去太古姨婆既屋企食野
依日真係好累呀
年初二至年初七都唔係幾記得
靜係知brian同我好苦惱
跟住係咁打波囉
係咁,要去人道啦,拜拜
林嘉敏你要記住呀,你對我多麼重要,你知唔知呀?!
|
網主回覆
thx" Posted at 2009-03-15 03:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx'
ok Posted at 2009-02-03 10:01 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx" Posted at 2009-02-03 10:01 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx" Posted at 2009-02-02 09:38 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx" Posted at 2009-02-02 09:38 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Kam07 於 2009-02-01 09:29 PM 發表:
|
網主回覆
thx" Posted at 2009-02-02 09:38 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|