d牙好痛呀 - ☆TiNg_8號筆記★ - QOOZA BLOG 網上日誌
☆TiNg_8號筆記★
很輕鬆呀,比個cM我喇
s06096
暱稱: 色和尚
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
~WeLcOmE~
eingzone.com
My MSN
leungyuettingwilson
最新文章
..
:D
2010-05-18
Fashion Show
:D:D
文章分類
全部 (142)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
我的Qooza
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 142
留言總數: 665
今日人氣: 4
累積人氣: 8887
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 23 日  星期一   晴天


d牙好痛呀 開心 分類: 未分類

我琴日去左牙醫道cool牙

本來係cool牙之前買左杯雪糕

但係來唔切食呀

好唔開心呀

到左今日d牙都係好痛

想食野但係食唔到

好想快d習慣




訪客留言 (返回 s06096 的日誌)


lokyuen 於 2009-02-25 06:37 PM 發表:
 
 ``CoMmEnT__
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx"
Posted at 2009-02-25 07:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



JeNnYChOw 於 2009-02-24 09:12 PM 發表:
cm 4 u~ 
d牙好痛?!
有冇事呀?
cool牙 過多幾年就唔洗cool la
宜家辛苦少少
習慣左佢 過多幾年唔洗cool 就靚仔曬la=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咦,好難得係我到留野
 不過都thx"
d牙唔痛就其呀
我諗過多幾日就會唔痛嫁啦
我要1年炸2010年2月22日就ok啦
靚仔曬,我諗唔會
 
Posted at 2009-02-25 07:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



michellebb07 於 2009-02-23 08:11 PM 發表:
c0mment  4  you 
要回呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx好呀
Posted at 2009-02-24 06:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



=] 於 2009-02-23 08:09 PM 發表:
我無對你絕情wor..
你唔好講到我咁衰得唔得丫..
講明係fdz架ma=]
另外恭喜你..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我都唔知wo
我冇諗住講衰你
你咁衰嫁,恭喜我cool牙,人地痛嫁嘛
Posted at 2009-02-24 06:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love_sam_lam 於 2009-02-23 07:56 PM 發表:
Cool牙幾型喎...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 食屎啦
Posted at 2009-02-24 06:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



swing_1005 於 2009-02-23 07:26 PM 發表:
Yo*
細佬 comment一大個=)
我望可慣你個樣呀
好怪呀T^T
哈哈=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 望望下就慣
thx你既comment
Posted at 2009-02-24 06:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cheriehi 於 2009-02-23 07:11 PM 發表:
我又係cool牙的@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 同志wo
Posted at 2009-02-24 06:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]