星期5番半日,開心!!! - ☆TiNg_8號筆記★ - QOOZA BLOG 網上日誌
☆TiNg_8號筆記★
很輕鬆呀,比個cM我喇
s06096
暱稱: 色和尚
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
~WeLcOmE~
eingzone.com
My MSN
leungyuettingwilson
最新文章
..
:D
2010-05-18
Fashion Show
:D:D
文章分類
全部 (142)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
我的Qooza
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 142
留言總數: 665
今日人氣: 195
累積人氣: 9150
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 28 日  星期六   晴天


星期5番半日,開心!!! 開心 分類: 未分類

今日係星期5

我照同brian一齊番學

但係去到坑口地鐵站,brian等左成4部地鐵,第5部地鐵佢先肯上

到左寶林,碰到sam同佢一齊番學

但係點知又碰到tommy,比佢係咁打喎

番到去恰恰打鐘,跟住上班房

唉,mrssze個道好悶呀

要做曬175題數學先睇戲

點知其間八哥同猩猩交換電話

但係八哥部電話比mrssze收左,因為猩猩舉起左

mrssze要八哥做曬175題先比番佢

但係八哥最終都要係放學拎番

小息個陣,落左去,係tuckshop勁sd msg

跟住去左打波

最搞笑係八哥仆街,個支勢好似天外飛仙

好優美

打鐘番班房睇戲,跟住同swing打架,我好痛呀

打完唔理痛既地方啦睇戲

其間有人問我陪唔陪佢去旺角

我話唔去,要溜冰

佢話會好掛住我喎,而句我當然唔會復任何野

好好睇呀

放學同sam番屋企,佢帶曬d衫番我屋企換

去個時碰到Leona佢同我講…

唔講得

換完去溜冰,到左會合埋"brian"Joe Lam"Alvin"Cherry

我地加埋有6個人,第1次有咁多呀

我地溜個陣玩死左八哥

走個陣"brian"sam"joe"cherry"去唱k

我都想去,不過我要學鼓,唔去啦

番到屋企,勁快食完野,去左學鼓

學完,可以食m記呀

總於可以食m記啦

証明,我cool牙個道,我開始習慣

報告完成,各位請留個靚靚cM

 




訪客留言 (返回 s06096 的日誌)


Catherine Tong 於 2009-03-07 02:46 PM 發表:
今日係3月7日 , 和尚
生日快樂 !!
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx
Posted at 2009-03-15 03:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



leona. 於 2009-03-05 06:08 PM 發表:
果然很詳細.
連我個part 都有  (:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 當然我打既野一定詳細
Posted at 2009-03-15 03:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MichaelTse 於 2009-02-28 06:45 PM 發表:
 joelam終於趺左次喇^^"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 55
Posted at 2009-02-28 07:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



joelam17 於 2009-02-28 04:56 PM 發表:
真係好小機會可以咁大班人一齊溜冰^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 如果有機會我想再多d呀
Posted at 2009-02-28 07:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LovE_U_822 於 2009-02-28 03:53 PM 發表:
 cm=]
今日幾好玩丫.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx"
我都覺呀
Posted at 2009-02-28 07:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]