各位對唔住,因為而排好多傷
所以打字有d困難…
星期一係f.1interview既補假
一早上,起身,打個陣機
叫左cherry出來先,跟住叫埋brian
本身joe話去旺角
點知,brian呀媽唔比佢去旺角
所以去左megebox唱k
我地同brian'sam'cherry去先,joe佢同人去街遲d來
我地唱到6點走人
我"cherry"brian番屋企
joe"sam去旺角
7點幾番到屋企
今日去左洗傷口
好核凸呀
唔打啦,因為打唔到